2018 Már 05

Útmutató a kifizetett támogatási adatok ügyfélkapun keresztül történő lekérdezéséhez

Nincs hozzászólás

A Vidékfejlesztési Program keretében 2016-2020 között az Ökológiai gazdálkodásra támogatást nyert Tisztelt Partnereink az alábbi útmutató segítségével 10 lépésben utánajárhatnak, hogy a Magyar Államkincstár mekkora támogatási összegeket, milyen jogcímen és mikor utalt át számukra.

1. Nyissuk meg a MÁK MVH portált az alábbi URL címre kattintva: https://www.mvh.allamkincstar.gov.hu/e-ugyintezes.

2. Kattintsunk az “ALKALMAZÁS MEGNYITÁSA” parancsikonra (középen):

3. Az ezt követően megjelenő felületen a jobb felső sarokban látható “Bejelentkezés” parancsikont lenyitva válasszuk az “Ügyfélkapun keresztül” lehetőséget:

4. Az így megnyíló ügyfélkapun jelentkezzünk be a Felhasználónév és Jelszó megadásával:

Amennyiben van regisztrációja és tudja bejelentkezési adatait, lépjen be! Ha még nem regisztrált, tegye meg! Ha pedig elfelejtette jelszavát, kérjen újat! Az Ügyfélkapu részleteiről segítséget kaphat az alábbi linken keresztül: https://segitseg.magyarorszag.hu/segitseg/ugyfelkapu/regisztracio/aktivalas.html.

5. Sikeres bejelentkezés esetén ez a képernyő jelenik meg:

6. Az ügyfélkapu Önt automatikusan visszairányítja a MÁK MVH e-kérelem ügyintézési portál felületre, de immár a saját fiókjába!


(A személyes adatok védelme érdekében az ügyfél nevét kitakartuk!)

7. A portál fejlécében három legördülő menü látható. Nyissuk le az “Általános ügyintézés” menüpontot, majd kattintsunk az “Ügyfél tájékoztatási rendszer” lehetőségre:

8. Az ügyfél adatok alatt látható két fül. Az egyik az „Ügyek” (ez az alapértelmezett felület), a másik a “Folyószámla adatok” fül.

9, Az „Ügyek” fülön maradva szűrhetünk a Magyar Államkincstár Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatalánál folyó ügyeinkre, illetve a találati listát Excel fájl formájában ki is nyerhetjük a felületről:


A megfelelő paraméterekre (Intézkedés csoport, Intézkedés, Jogcím) történő szűrés eredményeként az ügyek listája egy elemet tartalmaz, amire kattintva megnyílik az eddig beadott kifizetési kérelmek adatait tartalmazó táblázat:


A „Státusz” oszlopban a „Jóváhagyott” adat azt jelenti, hogy kérelmét feldolgozták és jóváhagyták.

10. A tényleges kifizetéseket a “Folyószámla adatok” fülön ellenőrizheti, de a találati lista alapból csak 10 sort jelenít meg, ezért érdemes ezt átállítani 150-re:


Aztán már csak egy éles szempár szükséges a keresett adat megtalálásához (pirossal jelölve):

A tájékozódást az ügyfélkapuból és az e-kérelem felületről történő kijelentkezéssel kell zárni!

Összeállította:
Kanyó Zsolt és Sira Szabolcs
Budapest, 2018. március 4.

[felül]