- Home
- Ellenőrzés és tanúsítás
- Bejelentkezőknek
Bejelentkezőknek
Kedves leendő ellenőrzött ökológiai gazdálkodó partnereink!
Ellenőrzési rendszerünkbe történő bejelentkezéshez az itt letölthető bejelentkezési lapot (pdf) – minden tevékenységre azonos –, illetve szerződési ajánlatainkat (tevékenységi típustól függően eltérő) ajánljuk szíves figyelmébe. A bejelentkezési lapot egy példányban, a szerződést kettő példányban, mindkét dokumentumot értelemszerűen kitöltve és aláírva kérjük postai úton az alábbi címre eljuttatni: 1535 Budapest, Pf 800.
✓ Nagy csomag
Ára: 4.800 Ft + ÁFA + postaköltség, ami szerződéskötés esetén az ellenőrzési díjból levonásra kerül.
Tartalma:
- Alap-feltételrendszer,
- tevékenységi körnek megfelelő szerződésajánlat és bejelentkezési lap,
- tájékoztatók,
- vezetendő nyomtatványok.
A nagy csomag megrendelését azoknak javasoljuk, akik még nem ismerik az ökológiai gazdálkodás és termék-előállítás előírásait és nem tudnak kiigazodni az EU bio jogszabályok szövegén. A csomagot postán küldjük ki (ebben az esetben utánvéttel fizetendő), vagy előzetes egyeztetést követően, személyesen az irodánkban is megvásárolható.
✓ Kis csomag (ingyenes)
Tartalma:
- tevékenységi körnek megfelelő szerződés ajánlat és bejelentkezési lap,
- tájékoztató az ellenőrzés és tanúsítás menetéről.
A kis csomag megrendelését azoknak javasoljuk, akik már tisztában vannak az ökológiai gazdálkodás/termék-előállítás előírásaival és eldöntötték, hogy vállalják betartásukat. Postán vagy e-mailben küldjük ki, vagy előzetes egyeztetést követően személyesen az irodánkban is átvehető.
Regisztrációs csomagot az igénylő lap kitöltésével és beküldésével, valamint telefonon vagy e-mailben is rendelhet.
A bejelentkezéshez kérjük, hogy a kitöltött, aláírt Bejelentkezési lapot egy és a szerződést két példányban küldjék vissza a Biokontroll Hungária Nonprofit Kft.-hez.
Az ellenőrzési eljárás a bejelentkezési lap kitöltésével, a szerződés aláírásával és beküldésével indulhat legkorábban, illetőleg attól az időponttól, amikor a vállalkozás aláveti magát az ellenőrzési rendszernek. Ezek után megküldjük a nyilvántartásba vételről szóló igazolást, a szerződés egyik – általunk is aláírt példányát –, az ellenőrzési és nyilvántartási díj első részletéről szóló számlát (amely a bejelentkezési lapon bejelentett adatok alapján számított összeg 40%-a, de legalább a minimáldíj), valamint – ha nem nagy csomagot rendelt – az Alap-feltételrendszerünket, az adott évre vonatkozó tájékoztató kiadványainkat, és a gazdálkodás során vezetendő formanyomtatványokat.